My Age

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Thursday, January 24, 2013

Masuk Darjah 1

Salam semua..

Hari ni baru sempat nak update cerita saya masuk darjah 1. Haa laa..tahun ni saya dah 7 tahun kan. Lepas 2 tahun belajar kat pra sekolah, tibalah masanya saya nak pakai uniform putih biru pulak..hee..

Saya daftar hari tu 29/12/2012..hari Sabtu. Kat sekolah yang sama masa saya pra, SK Kg Dato' Ibrahim Majid. Nama pendeknya SKKDIM. Mulanya abah ngan ummi macam nak sekolahkan saya kat sekolah ummi, tapi at last saya masuk gak SKKDIM..sebab senang dah ada kawan kat sini.

Jom lah tengok gambar..

 Ni masa taklimat untuk parents ..saya duduk ngan geng, Aqilah n Alia

 Beratur untuk masuk ke kelas..sesi suaikenal

 
 Dapat buku teks..balik rumah nak kena sampul ni..

 Guru kelas saya..cikgu Norazlina tengah perkenalkan diri

 
Alah anak abah..ummi pun tumpang sekaki..ni pagi first day ke sekolah

 Bergambar ngan adik2..Asyraf pun nak sekolah jugak tu..Iffah layan bear je..

 First assembly..seronok nye...

 Ni hari pertama kat sekolah agama petang..ada minggu suaikenal jugak...

 Tu ustazah kelas saya, Ustazah Rubiah

Jom baca cerita Asyraf g sekolah pulak..



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
;