My Age

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Saturday, January 26, 2013

Jatuh Dari Troli - Terhantuk kepala

Kisah ni berlaku masa kami sekeluarga jalan-jalan di Carrefour Batu Pahat. Biasanya bila pergi shopping complex, kami adik-beradik suka duduk dalam troli. Nak dijadikan cerita, masa tu saya ngan Iffah duduk dalam troli. Belum masuk lagi pun. Kat luar tu biasa la ada kawasan yang tak rata, berbonggol untuk troli lalu. 

Masa tu, saya berebut nak duduk dalam troli dengan Asyraf. Last2 dia tolak troli tu terkena bonggol. Saya masa tu belum dapat duduk betul lagi dalam troli. Saya pun tersembam jatuh ke lantai. Kepala pulak tu yang jatih dulu.

Lepas jatuh tu saya jadi macam blur je. Pening-pening sikit. Bila balik rumah, abah tinggalkan ummi, Asyraf dan Iffah kat rumah dan terus bawa saya ke hospital Kluang. Masa sampai tu dah petang nak maghrib. Terus je bawak kat kecemasan dan nurse check saya.

Masa nurse check tu saya masih lagi macam diam je, pening dan blur. Alhamdulillah, syukur saya disahkan tak apa-apa. Terima kasih Ya Allah.


Hospital Kluang. First time datang sini. Hospital ni baru je buka.


 Menunggu untuk diperiksa.


Kena x ray takut ada apa-apa.

 Masih pening. Risau abah dibuatnya.


Dah lepas check semua, abah ajak solat Maghrib kat surau hospital.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
;