My Age

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Sunday, April 27, 2014

Majlis Anugerah Cemerlang Sekolah Agama

Hari ni, Ahad 27 April 2014 ada Majlis Anugerah Cemerlang di sekolah agama saya, Sek Agama Kompleks Penghulu. Ustazah dah bagi surat awal-awal jemput abah ngan ummi datang. Tapi disebabkan hari ni hari bekerja, ummi tak dapat lah datang. Abah je yang hantar saya, mintak keluar sekejap dari Guru Besar.

Hadiah hari ni untuk tahun lepas punya periksa. Masa tu saya dapat nombor satu. Kawan baik saya, Alia dapat nombor tiga. Jadi hari ni saya pergi dengan Alia ke sekolah agama. Kami datang sekolah pagi dulu. Lepas perhimpunan, saya ngan abah tumpang kereta ayah Alia je pergi sekolah agama.






0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
;