My Age

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Sunday, April 4, 2010

Entri pertama saya

Assalamualaikum semua.. Ini entri saya yang pertama di dunia blog ni. Hari ni saya baru berumur 3 tahun 9 bulan. Saya belum pandai menulis lagi. ABC pun saya belum kenal semua. Entri ini abah saya yang taipkan. Dia kata nak masukkan gambar saya dalam blog. Saya pun belum faham apa dia blog tu. Abah yang tengah semangat ni. Sebabnya, siang tadi saya ikut ummi saya hantar anak murid dia pergi pertandingan mewarna. Masa tu ada cikgu tu suruh ummi daftarkan saya masuk pertandingan tu. Saya pun baru je belajar mewarna dari kakak sepupu saya, kak Jiha, Kak Izah dan kak Atir. Saya kena warnakan gambar orang. Ada orang lelaki, ada juga orang perempuan. Yang orang lelaki tu muka dia saya warnakan semua warna hitam. Yang perempuan warna merah. Hehe.. Tapi kan, saya dapat hadiah! saya dapat set alat tulis. Dalam box tu ada pensil, pemadam, pembaris dan gam. Abah kata saya pun dapat sijil. Apa pulak sijil tu ek? Jom tengok hadiah yang saya dapat dan gambar saya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
;