My Age

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Tuesday, March 19, 2024

Jamuan Akhir Persekolahan 5 Mujahid

 Assalamualaikum..Dah lama saya x tulis blog ni sbb saya sibuk dgn exam SPM. Alhamdulillah.. kini saya dah habis sekolah menengah, tinggal nak tunggu result je.. harap dapat keputusan yang terbaik huhu.. since tgh tunggu result ni, saya nak cerita pasal jamuan akhir tahun kelas saya 5 Mujahid..

Plan asalnya kitorang nak pergi jamuan kat rumah cikgu je, tapi keadaan tak mengizinkan. so kami pun rancang untuk buat dekat restoran sekitar Muar lepas habis exam Quran Sunnah. Bincang2 dapat juga kami buat jamuan dekat rumacabuk (nasib baik dekat je dengan sekolah).



Saya makan spaghetti aglio olio dengan chocolate ice blended. Alhamdulillah, terima kasih kepada semua parents yang sponsor😁 







Terima kasih semua. Semoga kita semua berjaya pada masa depan dan dapat capai impian kita masing2.😄



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
;