My Age

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Friday, December 31, 2010

Daftar Pra


Salam semua :)

Hari ni saya pergi daftar pra sekolah! Saya pergi ngan abah saya. Pukul 7 abah dah kejutkan saya dari tidur. Lepas mandi saya pun tukar baju. Masa ni belum dapat lagi baju sekolah, abah cakap lepas daftar baru cikgu bagi baju.

Saya ngan abah pergi ke sekolah jam 7.40 pagi. Sampai kat sekolah belum ada ramai orang lagi. Kami pun tunggu kat kantin sekolah sampai lah kaunter pendaftaran buka jam 8 pagi.

Masa tengah tunggu tu, kawan saya, Alia pun sampai ngan kakak ngan ayah dia. Abah pun suruh saya g jalan ngan Alia. Masa tu saya suka la dah ada kawan.

Lepas semua budak dah daftar, cikgu bawa kami jalan-jalan ke kelas. Masa tu kena jalan berdua2 dan pegang tangan kawan. Saya jalan ngan Alia. Ada jugak budak lelaki yang menangis nak ayah dia ikut sama. Abah pun ikut saya jugak tapi saya tak takut sangat.

Dah jalan-jalan tu, saya pun balik ngan abah. Tak sabar nak tunggu hari Isnin ni nak sekolah!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
;