My Age

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Monday, August 23, 2010

Aduh sakitnya




Masa Husna berumur 3 tahun 7 bulan (kalau ikut tahun dah 4 tahun), Husna jatuh tertiarap atas jalan tar. Cerita dia, masa tu Husna sefamily pergi rumah mak ngah Husna. Sampai kat sana, Husna tengak kakak-kakak sepupu Husna tengah main basikal. Husna nak naik basikal tapi Husna belum pandai lagi naik basikal budak besar. Husna pun lari-lari la kejar kakak yang kayuh basikal. Pas Husna kejar..kakak pulak kejar Husna ngan basikal. Husna pun apa lagi..lari la laju-laju. Tiba-tiba..berdebuk!! Husna silap step dan jatuh tersembam kat atas jalan tu. Sakit nyer!! Husna pun nangis la kuat-kuat. Sejak hari tu, Husna takut dah nak lari-lari atas jalan tar. Sian kat Husna kan..

2 comments:

sop said...

huuh.. sakitnyer..
mmg jalan tar selalu kanak-kanak mudah jatuh sbb permukaan tidak rata dan kesat..
jika jatuh, mmg kesan sgt terukk!

Mia Liana said...

lah kesiannya...tentu sakit.. tar dah lah tajam...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
;