My Age

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Saturday, June 22, 2013

Keputusan Periksa

Hari ni saya ngan adik-adik ikut ummi pergi Hari Terbuka kat sekolah agama. Abah takde sebab abah pergi kursus kat Kluang. Kami sampai kat sekolah pukul 1 petang, terus jumpa ngan Ustazah Rubiah.

Masa ujian setara yang lepas, saya dapat nombor 3, kali ni tak tau la dapat nombor berapa. Masa jumpa ngan ustazah, orang dah tak ramai. Kami pun datang lewat sebab ummi nak masak untuk lunch dulu tadi. Lepas makan lunch, baru la pergi sekolah.

Ustazah pun bagi buku penyata murid kat ummi. Rupa-rupanya saya dapat NOMBOR SATU! Alhamdulillah ya Allah...suka ummi tengok keputusan saya tu. Abah pun mesti gembira bila tau nanti. :-)


Kalau nak banding ngan ujian lepas, markah saya ada yang naik, ada yang turun. Nak buat jadual la sikit

SubjekUjian SetaraPep Setengah Tahun
Amali Af'al solatTakde peksa90
Amali Aqwal solatTakde peksa90
Tilawah Al Quran (Bacaan)Takde peksa96
Tilawah Al Quran (Hafazan)Takde peksa95
Pendidikan Tauhid10088
Pendidikan Ibadat9696
Pendidikan Akhlak96100
Pendidikan Sirah96100
Bahasa Arab8096
Pendidikan Jawi10092
Kedudukan dalam kelas3/241/24

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
;